За словами президента і генерального директора компанії Nissan Макото Учіда: «Усі п’ять концепт-карів, представлених сьогодні, символізують майбутнє і втілюють наш основоположний дух «наважитися зробити те, чого не роблять інші». Ми вдосконалили свої інновації у сфері електромобілів, вийшовши далеко за межі мобільності задля створення більш сталого світу. Електромобілі символізують наше прагнення створити екологічно чистіший, безпечніший та більш інклюзивний світ для кожного без жодних обмежень у пристрастях та мріях. Завдяки інноваціям Nissan створює майбутнє, в якому мобільність буде доступною для кожного».
Це повністю електричний високопродуктивний суперкар, покликаний забезпечити максимальне задоволення від водіння, водночас пропонуючи високі екологічні показники та комфорт у повсякденному використанні.
В його основі повністю електричний силовий агрегат з оптимально збалансованою вагою, повністю твердотілою батареєю, який здатен виробляти потужність до 1000 кВт з точним і швидким прискоренням. Потужна притискна сила, вдосконалена версія технології повного приводу e-4ORCE від Nissan та легкий кузов з високоміцного карбону обіцяють покращене проходження поворотів та виняткову керованість на гоночних трасах та на звивистих дорогах.
Дизайн кузова з його широкими та виваженими пропорціями поєднує в собі витончені вигини, що плавно зливаються зі сміливою геометрією, яка підкреслює приховану всередині потужність. Дизайн автомобіля містить ряд елементів, наприклад, на передніх і задніх фарах, що відсилають до високопродуктивних автомобілів Nissan.
Високі аеродинамічні характеристики кузова, розроблені спільно з гоночною командою NISMO, створюють потужну притискну силу. Дворівнева аеродинамічна структура під капотом забезпечує як потужну притискну силу, так і високу ефективність охолодження. Тим часом дворівневий* задній дифузор оптимально керує повітряним потоком. Передні антикрила, переднє крило та обидва кінці заднього крила отримали унікальну активну аеродинамічну функціональність, а новостворений плазмовий привід пригнічує повітряний потік, щоб максимально поліпшити зчеплення з дорогою та звести до мінімуму відрив коліс під час проходження поворотів. Легкі карбонові диски покращують аеродинаміку та охолодження гальм.